woensdag 29 augustus 2007

de dood zonder het te weten

in de vakantie is er iemand gestorven neen,neen,neen het is geen persoon maar de hond van mijn tante BILLY het was mischien een gevaarlijk ras (pitbull) maar het was een schatje.

Het begon allemaal met de doop van mijn nichtje maxime (de foto) dan moest billy naturlijk naar ergens anders naar een vriend van mijn nonkel daar moest hij de hele dag in een kooi yoen mijn nonkel hem kwam halen was Billy niet blij maar kwaad en hij heeft gebeten met 1tand in de ellenboog van mijn nonkel het was niet erg maar hij moest wel medicijnen pakken en de dag daarna is mijn nonkel er nog eens goed mee gaan wandelen maar in plaats van met zijn staart naar boven hielt hij hem naar boven, want hij wist dat hij iets verkeerds gedaan had.
Zo zijn ze naar de dierenarts gewandel en hebben ze hem een spuitje gegeven en hij was nog maar twee jaar.
En dat is gebeurt op 12/08/07.

Geen opmerkingen: